Welcome, visitor! [ Login

Escort Ankara Kızları Yollara Düşmeye Başladı

Ankara Azgın Escort, Ankara Escort Bayan, Escort Ankara, Kızılay Escort, Mamak Escort 7 Mart 2017

Meraba beyler ben funda 19 yasında güzel cıtır bir bayanım karsımdaki erkegi her şekle sokabilirim size güzel bi hikayemi anlatacagım 18 yasına girdigim ilk günden beri bu işi yapıyorum bu işe düşmemin sebebi erkek arkadasımın bana tecavüz edip video almasıyla basladı bana tecavüz ettikten sonra arkadasıyla birlikte olmamı istedi daha sonra devamı geldi akrabaları sınıf arkadasları derken 20 kişinin tecavüzüne ugradım daha sonra da zevk almaya basladım ondan sonra ankara escort yapmaya basladım 1.78 boyunda 55 kilo da bir bayanım sizlere daha cok zevk verebillmek icin işimi cok temiz yapıyorum günde 2 den fazla kimseyle birlikte olmuyorum sadece otelde görüşüyorum görüştügüm baylarla cok güzel fanteziler yapıyorum kimi zaman hemşire kimi zaman sekreter kimi zaman da liseli oluyorum kelepce takmak gibi fantezilere giriyorum ve bundan da cok zevk alıyorum escort ankara calısıyorum her hafta agdamı bakımları yapıyorum ve kendimi karsımdaki ne begendiriyorum bu zamana kadar beni begenmeyen bi erkekle karsılasmadım gögüs boyutlarım 90 cm vücüt boyutlarım 90 60 90 ölcülerindedir hayatımda ilişkiden bi kere zevk almadım ondan da karsımda uzun boylu uzun burunlu biriydi burnu uzun olanın dalgasıda büyük olurmus derlerdide inanmazdım ama otelin tek ses gecirmeyen odasından ses gecirdi ondan sonra ondan o kadar etkilendim ki bi işe tekrar asık oldum ve sizin gibi böyle erkeleri bekliyorum ve daha sonra ögrendim ki ankara escort bayan böyle erkeklerin oldugunu ögrendim ve tekrar ankara gibi bi sehre asık oldum ankara da ki bayanların büyük cogunlundan güzel ve özel bir escort bir bayanım karsımdaki erkegin penisini cok rahat alabirim simdi size gün boyunca yaptıkları mı anlatacagım sabah erkenden kalkıp sabah sporomu yapıyorum ve ondan sonra dusa giriyorum dusa girdikten sonra bütün vücüt fonksiyonlarım harekete geciyo kendimi tatmin etmek icin dildo yetmesede kullanıyorum ve rahatlıyorum ondan sonra kahvaltı yapıp dısarıya cıkıyorum önce kuaförüme gidip saclarıma fön cektiriyorum ve daha sonra alısveriş yapıyorum eve gidip makyajımı üstümü degistirip sanslı erkegimin yanına gidiyorum ve onun dünyayla ilşikisini kesiyorum.

No Tags

4126 total views, 1 today

  

Sponsored Links

4 Responses to “Escort Ankara Kızları Yollara Düşmeye Başladı”

  1. selam tanışalım tel lütfen

  2. GeorgeJat on 31 Mart 2017 @ 11:09

    çok harika bişey görmen lazım

  3. LewisNom on 31 Mart 2017 @ 11:10

    bu yorumları atan malı görmek isterim 😀

  4. GeorgeJat on 31 Mart 2017 @ 11:18

    çok güzel bir hikaye

Leave a Reply

  • ankara escort

    Ankara'nın En Sex'i En Hırçın İlişki Uzmanı Nur

    by on 29 Mayıs 2018 - 1 Comments

    Ankara Bahçelievlerde Evi Olan Escort Nur Merhaba canlarım. Ben escort Nur. Ankara Bahçelievler’de oturuyorum. Ankara Escort kızları ile ilgilenen beyleri misafir etmek isterim. Bana Ankara’nın her yerinden ulaşabilirsiniz. Evime gelmek isteyen beyler, evime gelebilir. Gelmek istemeyen beyler ile beş yıldızlı otellerde buluşabilirim. Sexe doymayan bir bayanım. Sex yapmaktan fazlası ile zevk alıyorum. Bu neden ile […]

  • ankara escort nazan

    Kötü Escort Bayanların Şeytanlığı

    by on 31 Ekim 2016 - 0 Comments

    Merhaba ankara ‘lı gençler siz değerli abazalara biraz birşeyler anlatmak için burdayım . Sizlerde eğer asker iseniz buraya girip buraları okumanız normal ama öbür abazalar için normal değil şehirdesin karı kızın içindesin zaten git ayarla götür amuda kaldır . Ankara escort bayan ‘lar paralı adamlar ile ücret karşılığı görüşür işte parasız adamlarda 50 20 30 […]

  • ankara escort

    Ankara Escortları Nasıl Çağırılır

    by on 16 Eylül 2017 - 1 Comments

    Seks yapmak için eryaman escort ihtiyaç duyan erkeklerin bu kadınları çağırabilmek adına yapmaları gereken tek şey, onların telefon numaralarına ulaşmak olacaktır. Telefon numaralarını arayarak kadınlarla konuşabilir ve onlardan randeveu alabilirsiniz. Telefonda muhabbeti fazla uzatmayın ve kadınların hoşlarına gidebilecek olan hareketler sergilemeye çalışın. Çünkü telefonda sizler muhabbeti fazla uzatırsanız, kadınlar sizlerin sadece muhabbet etmek için aradığını […]

  • Seksi Sunan Ankara Saatlik Escort Fıstıkları Görün ve Arayın

    by on 19 Mart 2019 - 0 Comments

    Ankara Escort Öğrenilmesi gereken basit yerler vardır ve böyle detaylarda ipuçları gizlidir ve güzellik bunun içinde güncel telefon numarası ile birlikte gecelik, Ankara saatlik escort hizmetlerinden birini verebilecek olduğunu dile getirmektedir. Böyle yerlerde genellikle hem konforlu hem de rahat davranışlar içinde lüks olayların yapılabileceği ve gerçekten de unutulmaz bir potansiyel taşıyabilecek olduğunu görmenizi istemektedir. İşte […]

  • Ankara Yeni Escort Çılgınları Şık Giyinerek Geceleri Büyülüyor

    by on 11 Mayıs 2019 - 0 Comments

    Ankara Escort Onlar genellikle kısa vadeler içinde sabit bir yerde dururlar ama sonra onların da ruhları başka bir yere gitmek de başka çılgınlıklar yapmak isteyebilir. Bütün bunların neticesinde güzelliği anlatmak ve yaşamak daha başka olacak ve perspektif artık geniş bir şekilde aşkın olduğu yeni romantik duygularda birleşecek. Çılgınca yaşamak geceleri başlar ve bazen renklerin olduğu […]