Welcome, visitor! [ Login

dayım kızlığımı aldı bozdu beni

Ankara Escort, Ankara Escort Bayan, Ankara Escort Esmer, Çankaya Escort, Etimesgut Escort, Rus Escort, Üniversiteli Escort 13 Ağustos 2016

ankara escort

ankara escort

Ben hatice, herkese selamlar. Ben sizlere gerçekten başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Biz amcamlar,dayımlar ve bizim aile hep beraber kızılay’daki evimize gitmiştik. Dayım 24 yaşında bekar biri, ben ise 19 yaşındayım. Dayım ile adeta abi kardeş gibi büyüdük. Biz evde dayım ile aynı odada kalacaktık ve ilk gün temizlik, yol yorgunluğu falan derken hiçbir şey yapamadan yatıp uyuduk. O gece vücudumda gezen bir el hissettim ve çok korktum. Gözlerimi açıp baktığımda ise karşımda bir anda dayımı gördüm. Ne yapıyorsun sen falan dedim. Dayım da beni çok arzuladığını, daha fazla dayanamadığını, geceliğim de sıyrılıp kalçalarım açılınca çok azdığını ve beni sikmek istediğini falan söyledi.

Ben ise kız olduğum için bunu kabul etmedim ancak dayımın duracağı yoktu, beni elliyor, üzerimi çıkarmaya çalışıyor, her yerimi okşuyor ve öpüyordu. Bu durum yavaş yavaş benim de hoşuma gitmeye başlamış ve kendimi tamamen dayımın kollarına bırakmıştım. Dayım kız mısın diye sorduğunda evet cevabını verdim. Dayım ise tamam götten sikişelim dedi ve beni tamamen soymaya başladı. Çırılçıplak kaldıktan sonra kendisi de soyundu ve ben direk dayımın yarağına yapışarak ona sakso çektim. Dayım kıvama geldikten sonra yarağını götüme doğru ittirmeye başladı ve amımın kayganlığı ile yarak bir anda amıma giriverdi ve kızlığımı dayım bozdu daha sonra ankara escort bayanlarının araştırmaya başladım ve yolumu kaybettim artık çalışmaya başladım ankara escort u olarak işime başladım para kazadıkça iştahım artıyor ve artık bi profesyonel bi şekilde escortluk yapıyordum.

Sponsored Links

Leave a Reply

  • ankara escort

    Ankara'nın En Sex'i En Hırçın İlişki Uzmanı Nur

    by on 29 Mayıs 2018 - 1 Comments

    Ankara Bahçelievlerde Evi Olan Escort Nur Merhaba canlarım. Ben escort Nur. Ankara Bahçelievler’de oturuyorum. Ankara Escort kızları ile ilgilenen beyleri misafir etmek isterim. Bana Ankara’nın her yerinden ulaşabilirsiniz. Evime gelmek isteyen beyler, evime gelebilir. Gelmek istemeyen beyler ile beş yıldızlı otellerde buluşabilirim. Sexe doymayan bir bayanım. Sex yapmaktan fazlası ile zevk alıyorum. Bu neden ile […]

  • ankara escort nazan

    Kötü Escort Bayanların Şeytanlığı

    by on 31 Ekim 2016 - 0 Comments

    Merhaba ankara ‘lı gençler siz değerli abazalara biraz birşeyler anlatmak için burdayım . Sizlerde eğer asker iseniz buraya girip buraları okumanız normal ama öbür abazalar için normal değil şehirdesin karı kızın içindesin zaten git ayarla götür amuda kaldır . Ankara escort bayan ‘lar paralı adamlar ile ücret karşılığı görüşür işte parasız adamlarda 50 20 30 […]

  • ankara escort

    Ankara Escortları Nasıl Çağırılır

    by on 16 Eylül 2017 - 1 Comments

    Seks yapmak için eryaman escort ihtiyaç duyan erkeklerin bu kadınları çağırabilmek adına yapmaları gereken tek şey, onların telefon numaralarına ulaşmak olacaktır. Telefon numaralarını arayarak kadınlarla konuşabilir ve onlardan randeveu alabilirsiniz. Telefonda muhabbeti fazla uzatmayın ve kadınların hoşlarına gidebilecek olan hareketler sergilemeye çalışın. Çünkü telefonda sizler muhabbeti fazla uzatırsanız, kadınlar sizlerin sadece muhabbet etmek için aradığını […]

  • Sevişen Ankara Yeni Escort Bayanların Yeni Haz Dünyasına Girin

    by on 5 Nisan 2019 - 0 Comments

    Ankara Escort Zaten amacın içinde seksin incelikleri bulunur ve bunlarda naif takılacak bayanlar açısından hoş bir vakitte aktif olarak erkeklerin boy göstereceği sahnelerde yer alacaktır. İşte yeni bir nedenle sizi seksin tadında bekleyecek olan bir hatun var. Şirret kadınlar yerine şimdi tatlı dilli bayanların bulunduğu bir zeminde olabilir ve zevkler deryasında sizinle olacak kadının düşüncelerinde […]

  • Seksi Sunan Ankara Saatlik Escort Fıstıkları Görün ve Arayın

    by on 19 Mart 2019 - 0 Comments

    Ankara Escort Öğrenilmesi gereken basit yerler vardır ve böyle detaylarda ipuçları gizlidir ve güzellik bunun içinde güncel telefon numarası ile birlikte gecelik, Ankara saatlik escort hizmetlerinden birini verebilecek olduğunu dile getirmektedir. Böyle yerlerde genellikle hem konforlu hem de rahat davranışlar içinde lüks olayların yapılabileceği ve gerçekten de unutulmaz bir potansiyel taşıyabilecek olduğunu görmenizi istemektedir. İşte […]